Should We be Afraid of El Niño?
The climate phenomenon El Niño is set to return in 2023, according to meteorologists. Natural disasters are on the horizon in a world already strained by global warming. Existing problems could worsen: a decline in grain production, price increases, and an increase in epidemics.