El Camino
Daniel “el Mochuelo” leaves his hometown to study at a boarding school in the city. On the days leading up to his departure, Daniel and his friends Roque and German play pranks, joke around and observe the peculiar world of adults around them. A farewell to childhood based on the novel “El Camino” by Miguel Delibes.