Adoption
Kata is 42 and works in a factory as a carpenter. Widowed, she is desperate to have a child. But her lover Joska, who is already married with two kids, doesn’t want to. When she meets Anna, a troubled teen who lives in a reformatory, the two form a bond and Kata starts toying with the idea of adoption.