Bubble Bath
On his wedding day, Zsolt, a somewhat neurotic interior decorator, begins to have doubts about his decision to get married. He takes refuge in the flat of Anni, a friend of Klári, his future wife, for whom he seems to feel more than affection. Meanwhile, Klári is enjoying the party too much to worry about her husband's absence.