The Gift
An old man waits for his life to end. A possessed girl offers her body to strangers. Stranded boats, broken cars and a gallery of shipwrecks are the backdrop for the ghosts that walk among the ruins of this Calabrian village. A silent reference to one of Italy’s most depopulated regions.