Júlia ist
Júlia, a young architecture student, leaves her hometown of Barcelona for the first time to do an Erasmus term in Berlin. Once there, reality settles in and she finds herself lost in a cold, grey city – far from the adventure she had imagined. As time passes, she comes to learn more about the city, and gets carried away by her encounters. But one day, she will have to go home.