Eskimo Woman Feel Cold
Laci, a virtuoso piano player, falls in love with a fascinating young woman called Marie. When she becomes the lead singer of a rock band, Laci decides to give up his career to become a composer and moves in with her. But Marie is already married to János, a deaf-mute animal caretaker.