The Femme Fatale in ArtCity Country CultureDonna Leon's Dark Venice
Writer Donna Leon immerses her hero, Commissioner Guido Brunetti, in a Venice plagued by vice, corruption and mass tourism. An American living in Doges, she wrote her crime novel Death at La Fenice with sharp wit and tenderness for this complicated city.