Andreas Schager sings SiegfriedStaatsoper Unter den Linden, Berlin
In Staatsoper Unter den Linden’s new production of Wagner's Ring des Nibelungen Andreas Schager will sing Siegfried. In this interview he reveals what challenges await him in this staging of Dmitri Tcherniakov, how the Russian director approaches Wagner's masterpiece and which (musical) scenes he is most looking forward to.