In partnership with
For all those who finally want to understand the plot of Wagner's Ring des Nibelungen: In OPERA IN A NUTSHELL, Spencer Britten, a tenor from the opera studio of the Staatsoper Unter den Linden, explains the entire plot in 10 minutes. To do so, he sings and slips into dozens of roles, even mermaids and dragons.