ARTE Europe WeeklyDo Europeans want to “work less, live better”?
From leaning in to quiet quitting, our attitudes towards work have changed a lot over the last 50 years. Spain’s government has approved a measure to cut weekly working hours from 40 to 37.5. More and more European countries are embracing shorter working hours, and some are even trialling the four-day week.