Is water being sacrificed for profit?
Pre-Christmas discount shopping season is here. Black Friday has turned into a month-long shopping spree, combining with Singles Day and Cyber Monday to become an entire Black November. Europe’s frenzy of overconsumption damages the environment and often rips off buyers, but is also an opportunity to save money. Why are we so sucked in by shopping deals? Is Black Friday just one big fraud day?