ARTE Europe WeeklyCan Europe defend itself alone?
When it comes to defence, Europe is dependent on the US. But now Donald Trump will be returning to the White House in 2025, and he’s threatened to pull out of NATO in the past. Meanwhile, the military threat from Russia is growing. Can Europe learn to defend itself without America?