ARTE Europe WeeklyIs Europe ready for a future of floods?
After unprecedented downpour this week in Spain, over 200 were killed as the country grappled with its worst flooding in decades. In this episode of Arte Europe Weekly, we ask if Europe can turn the tide as it faces a future of flooding.