ARTE Europe WeeklyAntisemitism in Europe
Antisemitism has risen sharply since the 7 October Hamas attack on Israel and the war in Gaza. As European societies become polarised on the Israel-Palestine conflict, Jewish and Muslim people in Europe suffer the fall out. This week we look at the facts around antisemitism and find out how it can be tackled.