ARTE Europe WeeklyCan we trust Telegram?
Millions of people across the world use Telegram every day, which has become an online haven for criminals due to its lack of moderation. French police are now investigating its founder and CEO Pavel Durov, for complicity with child sexual abuse, money laundering and drug trafficking. We look at why the app is so controversial, how it’s different from its competitors, and how secure it really is.