ARTE Europe WeeklyThe Paris 2024 Paralympics: What You Need to Know
Organisers are hoping this year’s games - which are taking place in Paris - will be a turning point for the Paralympics movement. From blind-football to goalball, the sporting event is steadily reaching larger audiences with ticket sales also on the rise. This ARTE Europe Weekly, we look at the history of the Paralympics and ask how inclusive are the games?