ARTE Europe weeklyEU Enlargement: Is Ukraine set to join?
Are the EU’s expansion plans finally getting a reboot? Reforms are being undertaken in hopeful states from Ukraine and Georgia to the Western Balkans to ensure their inclusion in the next few years. This week on ARTE Europe weekly: big questions loom over the future of the European project and its readiness to accept new members.