ARTE Europe WeeklyThe sexual abuse rife in Spain's Catholic Church
An independent inquiry found that more than 200,000 minors are estimated to have been sexually abused by clergy in the Catholic Church in Spain. For years, the Church has been covering up this abuse, much like it has done in other countries. There are now calls for the Church to pay reparations to the victims.