ARTE Europe WeeklyEurope’s Teaching Crisis
This week’s show uncovers a bleak picture for European teachers. In Britain, teachers' strikes and unsafe school buildings threaten to undermine the UK’s education system. Elsewhere on the continent, an aging teaching force fails to be replaced.