ARTE Europe WeeklyTurkey election / Student housing / Theatre
Kemal Kılıçdaroğlu mounts a serious challenge to Recep Tayyip Erdoğan’s presidency as the election heads to a runoff. Next, we take a look at the problem of student housing across Europe, which is getting more expensive and harder to find. In our culture segment, the French play ‘Daddy’ delves into the seedy world of online grooming.