ARTE Europe WeeklyCoronation / Europe’s drug trade / Ib Antoni
King Charles’s coronation has raised questions about the monarchy’s role, including its colonial history and staggering wealth at a time of economic crisis for the UK. In the wake of massive police raids targeting the Italian mafia ’Ndrangheta, we look into Europe’s drug trade. In culture, we learn about the iconic Danish illustrator Ib Antoni, who put Copenhagen on the map.