ARTE Europe WeeklyTensions in Moldova / WildFires in Europe
Tensions between Moldova and Russia are escalating over the breakaway region of Transnistria, an investigation on how prepared Europe is for another summer of wildfires, and a report from the Dissident Club in Paris.