ARTE Europe WeeklyEarthquake / Homelessness / Johannes Vermeer
A natural disaster is now turning into a humanitarian one, and the international community has been criticised for being slow to send aid to Syria. We also report on homelessness across Europe, and hear from women living on the street. Our culture pick this week is the new Johannes Vermeer exhibition in Amsterdam – a showstopper that’s already broken ticket records.