ARTE Europe WeeklyWar in Ukraine / Wind power / Architecture
More than 50 countries have been wrangling over the issue of urgent weapon supplies to Ukraine as the invasion reaches its 11th month. Renewable energy is once again in the limelight – we look at how wind power is being used across Europe. Our cultural pick this week explores an architectural gem in the French city of Le Havre.