ARTE Europe WeeklyClimate / Education / Human library
New data shows that 2022 was a year of climate extremes. Activists are putting pressure on governments to act before it’s too late. We also look at vocational training in Europe and how to match people to the jobs that both suit them and that need to be filled. Finally, we visit a human library, where you can take out people instead of books.