ARTE Europe WeeklyCovid-19 / E-scooters / Art
The end of China’s Covid restrictions risks bringing a Covid surge to Europe. EU countries are divided over how to respond. We also look at how e-scooters are changing European transit – for better or for worse. Our week’s cultural pick focuses on the Spanish foundation saving Ukrainian art.