Cormac // Gabrielle Kwarteng // CYRKTXL Berlin Recordings: Chapter 11
We're back to the Tegel hangar with Berlin duo CYRK mashing electro, techno and italo disco into a euphoric mulch celepbrating the queer roots of club culture. Panorama Bar resident DJ Gabrielle Kwarteng delivers concentrated and funky grooves, while Berhain resident Cormac fizzes with hi-NRG.