Dr Rubinstein // Freddy K // Tijana TTXL Berlin Recordings: Chapter 10
Come down the techno rabbit hole with fervent vinyl fans Freddy K and Dr Rubinstein: While Dr Rubinstein is all about the acid, Key Vinyl labelhead Freddy K focusses on acceleration and funk-infused loops. This marathon comes to the finish with Tijana T, a Belgrade selector with a palette ranging from Chicago House and acid techno to drum n' bass and hardcore.