Cinthie // Ash Lauryn // Mike StarrTXL Berlin Recordings: Chapter 9
All house, all the time. That's the vibe behind this latest edition of TXL. Some may know Mike Starr as the resident dj at Panorama bar- here delivering an energetic and slinky set before vinyl princess Cinthie takes the controls. Finally, we're treated to a set of stylish American house from the Detroit native and Underground and Black podcast / blog creator Ash Lauryn.