Elli Acula // Lovefoxy // The AMTXL Berlin Recordings: Chapter 8
Three artists exploring the possibilities within techno. With one foot in Berlin and the other in a familiar 90s house sound, Lovefoxy has carefully calibrated her grooves for the dancefloor. Hailing from that classic techno town Detroit, The AM brings elements of soul and electro in to the mix while Elli Acula fuses rave and breakbeat for a powerful finish.