Shed // Josey Rebelle // Sven von ThülenTXL Berlin Recordings: Chapter 7
We're back to the hangar for a seventh, more cerebral session of TXL Berlin Recordings. Londoner Josey Rebelle voyages over musical boundaries but always manages to keep an even flow. Resident Advisor called DJ Sven von Thülen "one of Berlin's best kept secrets," and fellow Berliner Shed has a background in some of the city's best techno labels like Monkeytown, Ostgut Ton and Delsin.