Clara Cuvé // MCR-T // Luz1eTXL Berlin Recordings: Chapter 4
Any lineup involving Clara Cuvé, Luz1e and MCR-T mean the beats come thick and fast and the decadence is maxed out. This fourth chapter of TXL Berlin Recordings is no exception. Luz1e from Femme Bass Mafia delivers a heady ghetto-tech set, while MCR-T from Berlin's Live From Earth collective ramps up the speed. Clara Cuvé surfs the crescendo with her pounding, powerful techno.