Patrick Mason // Estella Boersma // Cera KhinTXL Berlin Recordings : Chapter 2
Two giants of the techno scene, Estella Boersma and Patrick Mason perform at the former Lufthansa hangar at Berlin Tegel, the German capital’s now disused airport, for TXL Berlin Recordings.