50th Prix de LausanneThe Final
After four days of classes and coaching with the best dance teachers and a gruelling day of selections, the finalists of the 50th Prix de Lausanne perform one last time before a jury chaired this year by Jean-Christophe Maillot, choreographer and director of the Ballets de Monte-Carlo.