Mapping the World24 Hours in the Baltic
After a year of conflict in Ukraine, Mapping the World leaves the studio to visit the Baltic, a cold sea that is heating up with NATO-Russian tensions. Emilie Aubry goes aboard a French navy frigate to understand the challenges of this geostrategically important region.