Jonas Kaufmann and Ludovic Tézier Sing VerdiFrom the Festspielhaus Baden-Baden
Jonas Kaufmann and Ludovic Tézier start the year off in style at the Festspielhaus in Baden-Baden to celebrate 25 years of the emblematic institution. The star tenor and baritone perform famous arias and duets from operas by Verdi, Puccini and Ponchielli accompanied by the Deutsche Radio Philharmonie.