Until the LionsWorld premiere at the Opéra national du Rhin
In the Game of Thrones, yesterday’s winners are often tomorrow’s underdogs. Inspired by the Mahabharata at the Opéra National du Rhin, French composer Thierry Pécou creates a spiritual score around the warlike adventures of two branches of the same royal family. A world premiere in a production by Indian choreographer Shobana Jeyasingh.