The Pied PiperOpéra National du Rhin
Watch the rehearsals for the world premiere of the ballet The Pied Piper at the Opéra National du Rhin. Choreographer Béatrice Massin gets to grips with the medieval legend of the Pied Piper of Hamelin, made famous by the Brothers Grimm. By juxtaposing the baroque style and contemporary dance, she creates an otherworldly fable that celebrates the power music holds over the world and over our imagination.