Re: Forever Chemicals in French Drinking Water
In October 2022, residents of the pretty French mountain town of Rumilly were shocked to discover that their drinking water was contaminated with forever chemicals. The supply lines for the town's 16,000 residents were closed. Mayor Christian Heison had never heard of these toxic PFAS before, but for months - maybe years - he and his community had been unwittingly drinking them.