Alexandre KantorowTchaikovsky’s Piano Concerto No.2
Winner of the prestigious International Tchaikovsky Competition in 2019, French pianist Alexandre Kantorowperforms his winning piece, Tchaikovsky’s lesser-known second piano concerto in G Major, accompanied by the Strasbourg Philharmonic Orchestra conducted by Aziz Shokhakimov.