Emma (1/4)
Emma Woodhouse, the 21-year-old mistress of Hartfield, considers herself a natural matchmaker. She has already married off her older sister, Isabella, and her governess, Miss Taylor. Emma is on the lookout for a new candidate. Her good friend, Mr. Knightley, can only shake his head at her antics. But Emma is unstoppable. She is convinced that the beautiful orphan, Harriet Smith, is actually the daughter of a gentleman. That's why Emma must stop Harriet from marrying farmer Mr. Martin. Emma has another, better match in mind...