Terribly Beautiful EyesoresBrutalist Monsters
Some find these monstrous brutalist constructions ugly, while others deem them to be masterworks of twentieth century concrete architecture. A look at brutalist buildings including the National Theatre in London and Corbusier’s famous Saint Marie de La Tourette.