Artists of the Paris Opera AcademyWith Gustavo Dudamel
The Paris Opera offers its musical director, Gustavo Dudamel, carte blanche with the Paris Opera Orchestra and artists from the Academy. A programme inspired by the rhythms and colours of Spain and South America in the magnificent setting of the Palais Garnier opera house.