Eastwood Symphonic: A Family Affair
Jazzman Kyle Eastwood performs symphonic versions of the soundtracks that have marked the legendary filmography of his father, Clint. A concert with a strong filial bond at its heart, interspersed with discussions about their relationship to the music.