Re: From Germany to ChileLooking for Lost Family
Juan Eduardo Rojas Vasquez has been searching for his father and brother for fifty years. In September 1973, General Augusto Pinochet seized power in Chile. The two men were arrested shortly afterwards - they were never seen again. Juan, a German resident since 1975, has been trying to find them ever since.