Re: Flamingos or Flights?Nature Threatened in Albania
A new international airport is being built right next to the Narta lagoon in southern Albania, a sanctuary for many rare bird species. Conservationists say that the airport would destroy the local habitat whereas the Albanian government vaunts the boost to the economy from increased tourism.