Watch Re: Dialogue in the Middle East 31 min Watch the programme
Theresia Crone was hospitalised for the first time at age 14 due to extreme abdominal pain. She had to wait a long time before she was correctly diagnosed with endometriosis. Priscilla Herbil had a similar experience. Both are now fighting for better recognition of this condition affecting women.