Re: Shepherds in Training
In France, the profession of shepherd is increasingly attracting the younger generation. However, life in the alpine pastures is tough, and the responsibility of caring for the flock can be a heavy burden. ARTE Re: follows three apprentice shepherds as they face the reality of pastoral work for the first time.