Ukiyo-e: Images of a Floating WorldSidi Larbi Cherkaoui: Grand Théâtre of Geneva
A world in constant restless motion: Sidi Larbi Cherkaoui, artistic director at the Geneva Grand Théâtre choreographs Ukiyo-e - a meditation on impermanence and our capacity for resilience.